Zatrudniamy!

Zostaniesz kolejnym członkiem zespołu WoodUpp?

Szukamy kolejnej osoby do spraw obsługi klienta, która dołączyłaby do naszego holenderskiego działu.

Nie ma nic lepszego niż zadowoleni klienci. Każdego dnia staramy się zapewnić naszym klientom jak najlepsze doświadczenia, a teraz szukamy kogoś, kto pomoże nam zapewnić obsługę klienta na jeszcze wyższym poziomie. Staniesz się częścią młodego, międzynarodowego zespołu (nasza fabryka znajduje się w Danii) i będziesz ściśle współpracować z Jesperem, który założył nasz dział holenderski. Jeśli więc chciałbyś stać się częścią naszego start-upu, ta praca jest właśnie dla Ciebie.

 

Twoje zadania:

Twoje obowiązki będą bardzo proste. Chcemy być jedną z wiodących firm na świecie, jeśli chodzi o obsługę klienta. Ta wizja zatem musi być zgodna z tym czego chcesz i Ty. Z uwagi na fakt, że nasz holenderski dział budujemy niemalże od podstaw, Twoje codzienne zadania będą następujące:

  • Obsługa klienta, czyli odpowiadanie na pytania naszych klientów mailowo oraz za pomocą telefonu, czatu, mediów społecznościowych, itp.
  • Prace administracyjne, w tym dopilnowanie, że wysyłane są prawidłowe przesyłki.
  • Pomoc w ulepszaniu procesów wewnątrz WoodUpp Holandia.
  • ...a ponieważ jesteśmy start-upem, mogą pojawić się też inne zadania, takie jak pomoc w pakowaniu naszych produktów, pomoc klientom w sklepie przy wyborze produktów, itp.
Nie jest dla nas ważne, czy masz już duże doświadczenie w tej branży. Najważniejsze jest dla nas to, abyś był miłą, uprzejmą i empatyczną osobą, która potrafi wprawić naszych klientów w doskonały nastrój. My ze swej strony nauczymy Cię wszystkiego, co będzie Ci potrzebne w zakresie Twoich codziennych zadań. Pracujemy zespołowo i wspólnie podejmujemy wszystkie wyzwania.
Kim jesteśmy?
WoodUpp to młody duński start-up, który produkuje piękne panele akustyczne, które sprzedajemy w naszym sklepie internetowym (sprawdź nasz Instagram @woodupp_com, aby zobaczyć więcej zdjęć naszych paneli). Naszymi klientami są głównie osoby prywatne, ale obsługujemy również projektantów wnętrz, architektów i stolarzy. Jesteśmy bardzo otwarci, towarzyscy i lubimy się dobrze bawić podczas pracy.

Poznaj nas

Godziny pracy:

Oferujemy pracę na pełen etat i chcemy byś przez większość czasu pracował w naszym biurze/magazynie w Huizen. Praca zdalna nie wchodzi w grę.

Od Poniedziałku do Czwartku: 08:30 - 16:30
Piątek: 08:30 - 13:30

Nasz holenderski oddział znajduje się pod adresem Goederenweg 13, 1271 EH, Huizen, więc najlepiej będzie Ci mieszkać nie dalej niż 30 minut od Huizen.

Wysokość wynagrodzenia będzie zależeć od Twoich kwalifikacji.

Jesteś zainteresowany?

Jeśli tak, to wyślij swoje CV do Jespera na adres mailowy: jel@woodupp.dk. A jeśli masz jakieś pytania, zadzwoń do Jespera na numer telefonu: 085 888 2004.

Aplikuj o pracę