Zatrudniamy!
Zostaniesz kolejnym członkiem zespołu WoodUpp?

Szukamy kolejnej osoby do spraw obsługi klienta, która dołączyłaby do naszego holenderskiego działu.
Twoje zadania:
Twoje obowiązki będą bardzo proste. Chcemy być jedną z wiodących firm na świecie, jeśli chodzi o obsługę klienta. Ta wizja zatem musi być zgodna z tym czego chcesz i Ty. Z uwagi na fakt, że nasz holenderski dział budujemy niemalże od podstaw, Twoje codzienne zadania będą następujące:
- Obsługa klienta, czyli odpowiadanie na pytania naszych klientów mailowo oraz za pomocą telefonu, czatu, mediów społecznościowych, itp.
- Prace administracyjne, w tym dopilnowanie, że wysyłane są prawidłowe przesyłki.
- Pomoc w ulepszaniu procesów wewnątrz WoodUpp Holandia.
- ...a ponieważ jesteśmy start-upem, mogą pojawić się też inne zadania, takie jak pomoc w pakowaniu naszych produktów, pomoc klientom w sklepie przy wyborze produktów, itp.
Godziny pracy:
Oferujemy pracę na pełen etat i chcemy byś przez większość czasu pracował w naszym biurze/magazynie w Huizen. Praca zdalna nie wchodzi w grę.
Od Poniedziałku do Czwartku: 08:30 - 16:30
Piątek: 08:30 - 13:30
Nasz holenderski oddział znajduje się pod adresem Goederenweg 13, 1271 EH, Huizen, więc najlepiej będzie Ci mieszkać nie dalej niż 30 minut od Huizen.
Jesteś zainteresowany?
Jeśli tak, to wyślij swoje CV do Jespera na adres mailowy: jel@woodupp.dk. A jeśli masz jakieś pytania, zadzwoń do Jespera na numer telefonu: 085 888 2004.
Aplikuj o pracę