REGULAMIN

Warunki sprzedaży i dostawy

Poniższe warunki mają zastosowanie w przypadkach, gdy nie zawarto żadnych innych pisemnych umów między Tobą jako kupującym a WoodUpp.pl.

Informacje Ogólne

WoodUpp.pl WoodUpp IVS Industrivej 53 6760 Ribe Tel.: +45 23388010 E-mail: mvh@woodupp.pl Numer VAT: 36924187.

Płatności

www.woodupp.pl akceptuje następujące metody płatności: Dankort, Mastercard, Visa i Visa Electron. Nie ma dodatkowych opłat za płatności przez Dankort. Płatności innymi kartami płatniczymi będą podlegać opłacie w wysokości 1.45% wartości zakupu. Kwota zostanie pobrana z Twojej karty tylko wtedy, gdy towar zostanie wysłany z www.woodupp.pl. Nigdy nie pobierzemy większej kwoty niż ta, która była zatwierdzona w momencie zakupu.

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT i inne cła. Ceny są cenami bieżącymi. Podczas handlu na www.woodupp.pl umowy zawierane są w języku polskim.

Dostawa

Wysyłka towaru odbywa się zawsze za pośrednictwem kuriera lub samochodu WoodUpp. Przy kasie możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy:

  1. Dostawa pod drzwi (dostawa samochodem WoodUpp). Wniesienie towaru nie jest wliczone w cenę. Towary są zostawiane pod drzwiami.
  1. Odbiór pod naszym adresem, który jest darmowy. Towary można odebrać pod poniższym adresem we wszystkie dni powszednie w godzinach 09:00-16:00. WoodUpp IVS Industrivej 53 6760 Ribe.
  2. Dostawa kurierem GLS.

Przesyłka GLS do Odbioru w Punkcie

Firmowa Przesyłka GLS

Prywatna Przesyłka GLS

Prawo do odstąpienia od umowy

Niniejsze zasady dotyczą wyłącznie sprzedaży konsumentom, chyba że uzgodniono inaczej. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy, gdy kupujesz na www.woodupp.pl. Okres możliwości odstąpienia od umowy wygasa 14 dni po otrzymaniu przez Ciebie przedmiotu(ów). Musisz powiadomić nas w ciągu 14 dni od otrzymania produktów, że chcesz anulować zakup. W swoim powiadomieniu wyraźnie nas poinformuj, że chcesz odstąpić od umowy. Prawo do odstąpienia od umowy jest wskazane na potwierdzeniu zamówienia oraz na dole niniejszego regulaminu. Nie można cofnąć zakupu poprzez odmowę odbioru przedmiotu bez wyraźnego powiadomienia nas o tym.

Zwroty

W woodupp.pl sam pokrywasz koszty zwrotu. Musisz odesłać do nas swoje zamówienie bez zbędnej zwłoki i nie później niż 14 dni po powiadomieniu nas o chęci odstąpienia od umowy. Przy zwrocie jesteś odpowiedzialny za bezpieczne zapakowanie towaru. Ponosisz ryzyko związane z przedmiotem do momentu dostawy przedmiotu do nas. Możesz ponownie wykorzystać opakowanie z woodupp.pl. Brak oryginalnego opakowania może oznaczać spadek wartości towaru, więc aby mieć pewność, że otrzymasz zwrot wszystkich pieniędzy, zaleca się, aby przedmiot został zwrócony w oryginalnym opakowaniu. Załącz kopię potwierdzenia zamówienia lub wyraźnie określ, którego numeru zamówienia dotyczy zwrot.

Stan towaru, gdy go odsyłasz

Ponosisz odpowiedzialność tylko za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów. Innymi słowy, możesz wypróbować produkt w taki sam sposób, jak w sklepie fizycznym. Jeśli produkt został przetestowany w sposób inny niż opisany powyżej, uważamy go za używany, co oznacza, że otrzymasz tylko część lub nic z kwoty zakupu, w zależności od obecnej wartości handlowej przedmiotu. Aby otrzymać całą kwotę zakupu, musisz przetestować produkt tak samo jak w sklepie stacjonarnym. Możesz przetestować produkt, ale nie używaj go w sposób rzeczywisty. Jeśli produkt był używany, wysokość utraconej wartości zostanie potrącona z Twojego zwrotu. Dlatego pamiętaj, aby zachować folię ochronną na towarze, dopóki nie osiągniesz pewności, że nie skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy.

Zwrot kwoty zakupu

Jeśli żałujesz zakupu, otrzymasz oczywiście zwrot wpłaconej kwoty. W przypadku spadku wartości towaru, za który odpowiadasz, odpowiednia kwota zostanie potrącona z kwoty zwrotu. Jeśli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyłączeniem wszelkich dodatkowych kosztów wynikających z wyboru metody dostawy innej niż najtańsza oferowana przez nas standardowa forma dostawy), bez zbędnej zwłoki oraz w każdym przypadku w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy powiadomienie o Twojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Dokonamy takiego zwrotu przy użyciu tych samych środków płatności, których użyłeś do pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniłeś z nami inaczej. Możemy wstrzymać zwrot pieniędzy do czasu otrzymania przez nas towaru, chyba że przed tym terminem przedstawiłeś nam dowód zwrotu.

Jeśli żałujesz zakupu, towar należy odesłać na adres: WoodUpp IVS Industrivej 53 6760 Ribe.

Możesz również anulować zakup poprzez wyraźne zawiadomienie i złożenie go osobiście na powyższy adres, po uprzednim uzgodnieniu.

Reklamacje

Zasady prawa zakupowego dotyczące niepełnej wartości mogą być stosowane do zakupów towarów. Kupując na www.woodupp.pl masz 24 miesiące gwarancji. Oznacza to, że możesz otrzymać naprawę, wymianę, zwrot pieniędzy lub zniżkę ceny, w zależności od konkretnej sytuacji. Wymagane jest, aby reklamacja była uzasadniona, a wada nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania produktu lub innego szkodliwego zachowania. Musisz nas powiadomić w "rozsądnym czasie" po wykryciu wady produktu. Jeśli zgłaszasz wadę w ciągu dwóch miesięcy od jej wykrycia, reklamacja zawsze będzie uznana za zgłoszoną we właściwym czasie. Jeśli reklamacja jest uzasadniona, oczywiście zwrócimy Ci koszty wysyłki. Produkt należy zawsze zwrócić w odpowiednim opakowaniu i pamiętać o zachowaniu paragonu za wysyłkę, abyśmy mogli pokryć poniesione przez Ciebie koszty przesyłki. Zwracając towar, prosimy o podanie informacji na czym polega wada.

W przypadku zakupów biznesowych/handlowych 24-miesięczne prawo do reklamacji nie obowiązuje i zamiast tego dajemy roczną gwarancję.

Produkt należy odesłać na adres: WoodUpp IVS Industrivej 53 6760 Ribe.

Rekompensata

Jeśli chcesz zareklamować zakup, skontaktuj się z woodupp.pl, pisząc na adres mailowy tjo@woodupp.pl lub dzwoniąc na number 7174 1432. Jeśli nie uda nam się znaleźć rozwiązania, możesz złożyć skargę do Rady ds. Reklamacji Konsumentów na stronie www.forbrug.dk, o ile spełnione są ku temu warunki. Adres Rady ds. Reklamacji Konsumentów to Carl Jacobsens Vej 39, 2500 Valby.

Ponadto masz możliwość skorzystania z unijnego organu odwoławczego ODR (Internetowe Rozstrzyganie Sporów). Taką skargę można złożyć tutaj.

Polityka prywatności

Aby nawiązać z nami współpracę na www.woodupp.pl potrzebujemy następujących informacji: imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail. Rejestrujemy Twoje dane osobowe w celu dostarczenia Ci przedmiotu. Dane osobowe są rejestrowane na WoodUpp i przechowywane przez pięć lat, po czym informacje te są usuwane. Gdy dane osobowe są gromadzone za pośrednictwem naszej strony internetowej, zapewniamy, że zawsze dzieje się to za Twoją wyraźną zgodą, co potwierdza, że zostałeś poinformowany jakie informacje są gromadzone i dlaczego. Dostęp do zarejestrowanych informacji o Tobie ma dyrektor generalny WoodUpp IVS. Osobą odpowiedzialną za dane w woodupp.pl jest Mads Vesterby Hansen, mvh@woodupp.pl. Informacje przekazywane do www.woodupp.pl nie są w żaden sposób ujawniane ani sprzedawane podmiotom trzecim, a my nie rejestrujemy wrażliwych danych osobowych. Zapisując się do newsletterów rejestrujemy podany przez Ciebie adres e-mail. Adres e-mail nie jest ujawniany podmiotom trzecim. Po zarejestrowaniu się w WoodUpp IVS zawsze masz prawo sprzeciwić się rejestracji. Masz również prawo do wglądu, jakie informacje o Tobie są rejestrowane. Prawa te przysługują Ci na mocy ustawy RODO i zapytania w tym zakresie należy kierować do WoodUpp IVS na adres e-mail mvh@woodupp.pl.

Pliki Cookie

W WoodUpp.pl pliki cookies są wykorzystywane w celu optymalizacji serwisu i jego funkcjonalności, dzięki czemu wizyta jest dla Ciebie jak najłatwiejsza.

W każdej chwili możesz usunąć pliki cookie ze swojego komputera. To jak się to robi zależy od Twojej przeglądarki.

Rozstrzyganie nieporozumień

Jeśli chcesz zareklamować swoje zamówienie, napisz na adres mailowy mvh@woodupp.pl.

Jeżeli ugoda jest niemożliwa, możesz złożyć reklamację na adres:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, przez www.forbrug.dk.

Możesz również skorzystać z internetowego systemu rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej, który ma znaczenie głównie dla konsumentów zamieszkałych poza Danią.

Internetowe Rozstrzyganie Sporów znajdziesz tutaj: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące niniejszego regulaminu, skontaktuj się z WoodUpp IVS pisząc na adres mailowy: mvh@woodupp.pl

Prywatność

Rozumiemy i szanujemy znaczenie prywatności w Internecie. Nie będziemy ujawniać informacji o klientach/użytkownikach osobom trzecim, chyba że jest to konieczne do realizacji transakcji. Nie będziemy sprzedawać Twojego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail, karty kredytowej ani danych osobowych osobom trzecim bez Twojej uprzedniej zgody.