Skandynawski design i jakość

Łatwa i szybka instalacja

Gwarancja satysfakcji 100 dni.

Nordic design and quality

Próbki kolorów

Warunki sprzedaży i dostawy

Poniższe warunki mają zastosowanie w przypadkach, gdy pomiędzy Tobą jako kupującym a Woodupp.com nie zostały zawarte żadne inne pisemne umowy.

Informacje ogólne

WoodUpp Polska sp. z o. o.
Ul. Chocimska 11, 78-200 Białogard, Polska
Tel.: +48 94 314 70 80
E-mail: pm@woodupp.pl
VAT: PL6722106455

REGON: 527207180

Płatności

www.woodupp.pl akceptujemy następujące metody płatności:

  • Mastercard
  • Visa
  • Visa Electron
  • BLIK
  • PayU

Płatność kartą będzie podlegać dodatkowej opłacie w wysokości 1,45% wartości zakupu. Kwota zostanie pobrana z Twojej karty dopiero po wysłaniu towaru ze strony www.woodupp.pl. Nigdy nie pobierzemy kwoty większej niż zatwierdzona w momencie zakupu.

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT i inne cła. Ceny są cenami aktualnymi.

Dostawa

Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu płatności i odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej (GLS, DB Schenker i AmbroExpress). Dostawa pod drzwi. Wnoszenie towaru nie jest wliczone w cenę.

Czas wysyłki to 1-5 dni roboczych. W szczególnych przypadkach (brak produktów w magazynie, specjalne zamówienie) maksymalny czas realizacji to 14 dni roboczych.

Oferujemy również darmowy odbiór osobisty zamówienia z naszego biura (Ul. Chocimska 11, 78-200 Białogard). Prosimy o wcześniejszy kontakt z nami (pm@woodupp.pl lub +48 94 314 70 80) w celu ustalenia daty i godziny odbioru.

Prawo do anulowania

Niniejszy regulamin dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumentom, chyba że uzgodniono inaczej. W przypadku zakupów na www.woodupp.pl masz 100 dni na odstąpienie od umowy. Okres anulowania wygasa po 100 dniach od otrzymania przedmiotu(ów).

W ciągu 100 dni od otrzymania zamówienia musisz powiadomić nas, że chcesz anulować zakup. W powiadomieniu prosimy o wyraźne poinformowanie nas, że chcą Państwo skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. Znajdziesz go w potwierdzeniu zamówienia oraz na dole niniejszego regulaminu. Nie można tego cofnąć, po prostu odmawiając odbioru przedmiotu bez wyraźnego powiadomienia nas o tym.

Polityka Zwrotów

Te zasady dotyczą tylko sprzedaży dla konsumentów, chyba że postanowiono inaczej.

Oferujemy pełny zwrot pieniędzy przez 100 dni na produkty zakupione w naszym sklepie internetowym. Dowiedz się więcej o naszej 100-dniowej gwarancji tutaj: https://woodupp.pl/gwarancja-satysfakcji-na-100-dni/

Okres ten zaczyna się od dnia:

  • Otrzymania zamówienia.
  • Fizycznego przejęcia ostatniego przedmiotu w przypadkach obejmujących wiele różnych przedmiotów zamówionych w jednej transakcji, dostarczanych oddzielnie lub etapami.
  • Fizycznego przejęcia ostatniej partii lub części w przypadkach obejmujących umowę na dostawę towarów składających się z wielu partii/części.
  • Fizycznego przejęcia pierwszego przedmiotu w przypadkach regularnej dostawy towarów przez określony okres.

Będziesz odpowiedzialny za koszty zwrotu towarów.

Anulowanie musi zostać zgłoszone nie później niż 100 dni po zakupie, a przesyłka musi zostać zwrócona w ciągu 14 dni od zgłoszenia. Powiadomienie musi zostać dokonane za pośrednictwem e-maila na adres pm@woodupp.pl. W swojej wiadomości wyraźnie zaznacz, że chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.

Zwróć przedmiot na adres:

WoodUpp Polska Sp. z o. o.

Ul. Chocimska 11

78-200 Białogard

Polska

Nie możesz anulować zamówienia, po prostu odmawiając przyjęcia towarów bez równoczesnego wyraźnego powiadomienia nas o swoim zamiarze.

Następujące typy produktów nie są objęte polityką zwrotów:

  • Produkty wykonane według specyfikacji konsumenta lub spersonalizowane.
  • Produkty, których pieczęć została zerwana.

Zwroty

Na woodupp.pl koszty zwrotów pokrywa klient. Odsyłasz swoje zamówienie na nasz adres, w ciągu 14 dni od momentu powiadomienia nas, że chcesz anulować zakup.

Przy zwrotach, jesteś odpowiedzialny za to, aby towar był bezpiecznie zapakowany. Ponosisz ryzyko dotyczące produktu aż do momentu dostarczenia go. Najlepiej wykorzystać ponownie opakowanie woodupp.pl. Brak oryginalnego opakowania może stanowić obniżenie wartości. Aby mieć więc pewność, że otrzymasz zwrot wszystkich pieniędzy, zaleca się zwrócenie produktu w oryginalnym opakowaniu. Dołącz kopię potwierdzenia zamówienia lub wyraźnie wskaż, o który numer zamówienia chodzi.

Stan przedmiotu w chwili jego odesłania

Ponoszą Państwo odpowiedzialność wyłącznie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z obchodzenia się z nim w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Innymi słowy, możesz wypróbować produkt w taki sam sposób, jakbyś wypróbował go w sklepie stacjonarnym. Jeśli produkt został przetestowany w sposób wykraczający poza to, co opisano powyżej, uznajemy go za używany, co oznacza, że ​​otrzymasz tylko część kwoty zakupu lub nic, w zależności od wartości handlowej przedmiotu.

Aby otrzymać całą kwotę zakupu, musisz zrobić to samo, co w sklepie stacjonarnym. Możesz przetestować produkt, ale nie używaj go w rzeczywistym użyciu. Jeśli produkt był używany, amortyzacja zostanie odliczona od zwrotu. Dlatego pamiętaj, aby zachować folię ochronną na towarze do czasu, aż będziesz mieć pewność, że nie skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy.

Zwrot kwoty zakupu

Jeżeli nie będziesz chciał swojego zakupu, oczywiście otrzymasz zwrot kwoty, którą zapłaciłeś. W przypadku amortyzacji za którą odpowiadasz, kwota zakupu zostanie odliczona. Jeżeli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyłączeniem wszelkich dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostawy innego niż najtańsza oferowana przez nas standardowa forma dostawy), bez zbędnej zwłoki oraz w każdym przypadku w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas informacji o decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Zwrotu środków dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem, chyba że wcześniej przedstawisz dowód jego odesłania.

W przypadku zwrotu, zakup powinien zostać wysłany do: WoodUpp sp. z o. o., Ul. Chocimska 11, 78-200 Białogard, Polska.

Możesz także zrezygnować z zakupu poprzez złożenie wyraźnego oświadczenia i złożenie go osobiście pod powyższym adresem, po wcześniejszym uzgodnieniu.

Warunki Ofert Specjalnych

(Kampanie marketingowe nie dotyczą klientów B2B.)

Darmowe produkty i obniżki cen przy zamówieniach o minimalnej kwocie:
Podczas specjalnych promocji klienci, których zamówienie przekroczy określoną kwotę, mogą kwalifikować się do dodatkowych korzyści, takich jak darmowy produkt lub rabat. Oferty te mają zastosowanie jedynie podczas określonych kampanii.

Korekty zwrotów:
Jeśli zwrócisz część zamówienia, a suma Twojego nowego zamówienia spadnie poniżej kwoty wymaganej do odblokowania rabatu lub darmowego produktu, dokonamy korekty Twojego zamówienia. Oznacza to, że kwota zwrotu zostanie pomniejszona o nieobniżoną wartość sprzedaży wszelkich bezpłatnych produktów lub rabatów, do których Twoje zamówienie już się nie kwalifikuje.

Skargi

Do zakupów towarów można zastosować przepisy dotyczące braków prawa zakupów. Robiąc zakupy na www.woodupp.pl masz 24 miesiące gwarancji. Oznacza to, że możesz naprawić przedmiot, wymienić go, zwrócić pieniądze lub uzyskać obniżkę ceny, w zależności od konkretnej sytuacji. Warunkiem jest, aby reklamacja była uzasadniona i aby wada nie powstała na skutek nieprawidłowego użytkowania produktu lub innego szkodliwego zachowania.

Reklamację należy zamieścić w „rozsądnym terminie” po wykryciu wady produktu. Jeśli złożysz reklamację w ciągu dwóch miesięcy od wykrycia wady, reklamacja zostanie złożona na czas. Jeśli reklamacja będzie uzasadniona, oczywiście zwrócimy Ci (rozsądne) koszty wysyłki. Produkt należy zawsze zwrócić w odpowiednim opakowaniu i pamiętać o otrzymaniu dowodu wysyłki, abyśmy mogli zwrócić Ci koszty wysyłki. Przy zwrocie towaru prosimy o informację, na czym polega wada.

W przypadku zakupów biznesowych/komercyjnych 24-miesięczne prawo do reklamacji wygasa i zamiast tego przekroczy roczną gwarancję.

Produkt powinien zostać wysłany do: WoodUpp sp. z o. o., Ul. Chocimska 11, 78-200 Białogard, Polska.

Rekompensata

Jeśli chcesz zareklamować zakup, skontaktuj się z woodupp.pl, pisząc na adres mailowy pm@woodupp.pl lub dzwoniąc na number +48 94 314 70 80. Jeśli nie uda nam się znaleźć rozwiązania, możesz złożyć skargę do Rady ds. Reklamacji Konsumentów na stronie www.forbrug.dk, o ile spełnione są ku temu warunki. Adres Rady ds. Reklamacji Konsumentów to Carl Jacobsens Vej 39, 2500 Valby.

Ponadto masz możliwość skorzystania z unijnego organu odwoławczego ODR (Internetowe Rozstrzyganie Sporów). Taką skargę można złożyć tutaj.

Polityka prywatności

Aby nawiązać z nami współpracę na www.woodupp.pl potrzebujemy następujących informacji: imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail. Rejestrujemy Twoje dane osobowe w celu dostarczenia Ci przedmiotu. Dane osobowe są rejestrowane na WoodUpp i przechowywane przez pięć lat, po czym informacje te są usuwane. Gdy dane osobowe są gromadzone za pośrednictwem naszej strony internetowej, zapewniamy, że zawsze dzieje się to za Twoją wyraźną zgodą, co potwierdza, że zostałeś poinformowany jakie informacje są gromadzone i dlaczego. Dostęp do zarejestrowanych informacji o Tobie ma dyrektor generalny WoodUpp IVS. Osobą odpowiedzialną za dane w woodupp.pl jest Mads Vesterby Hansen, mvh@woodupp.pl.

Informacje przekazywane do www.woodupp.pl nie są w żaden sposób ujawniane ani sprzedawane podmiotom trzecim, a my nie rejestrujemy wrażliwych danych osobowych. Zapisując się do newsletterów rejestrujemy podany przez Ciebie adres e-mail. Adres e-mail nie jest ujawniany podmiotom trzecim. Po zarejestrowaniu się w WoodUpp IVS zawsze masz prawo sprzeciwić się rejestracji. Masz również prawo do wglądu, jakie informacje o Tobie są rejestrowane. Prawa te przysługują Ci na mocy ustawy RODO i zapytania w tym zakresie należy kierować do WoodUpp Polska sp. z o. o. na adres e-mail zmi@woodupp.pl.

Pliki Cookies

WoodUpp.pl pliki cookies są wykorzystywane w celu optymalizacji serwisu i jego funkcjonalności, dzięki czemu wizyta jest dla Ciebie jak najłatwiejsza.

W każdej chwili możesz usunąć pliki cookie ze swojego komputera. To jak się to robi zależy od Twojej przeglądarki.

Rozstrzyganie nieporozumień

Jeśli chcesz zareklamować swoje zamówienie, napisz na adres mailowy zmi@woodupp.pl. Odpowiedz otrzymasz w ciągu 14 dni roboczych.

Jeżeli ugoda jest niemożliwa, możesz złożyć reklamację na adres:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, przez www.forbrug.dk.

Możesz również skorzystać z internetowego systemu rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej, który ma znaczenie głównie dla konsumentów zamieszkałych poza Danią.

Internetowe Rozstrzyganie Sporów znajdziesz tutaj: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące niniejszego regulaminu, skontaktuj się z WoodUpp Polska sp. z o. o. pisząc na adres mailowy: pm@woodupp.pl

Prywatność

Rozumiemy i szanujemy znaczenie prywatności w Internecie. Nie będziemy ujawniać informacji o klientach/użytkownikach osobom trzecim, chyba że jest to konieczne do realizacji transakcji. Nie będziemy sprzedawać Twojego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail, karty kredytowej ani danych osobowych osobom trzecim bez Twojej uprzedniej zgody.

Twój koszyk

Brak produktów w koszyku.